کاش بیایی


حقیقت عشق

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

کاش بیایی و ببینی چگونه ازدوریت ناخوشم

ای درمان تمام دردهای من

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 

 

خیالت چه عاشقانه مرا به میهمانی آغوشت دعوت میکند‎
ومن چه ناشیانه درمیان روزمرگیها تو را گم میکنم‎
دیشب درپستویی ازنباید ها عشقم را پنهان کردم ‎
غافل از این دل عاشق که به  چشمان سحرانگیزی مبتلاست
وهیچ دعایی این طلسم را باطل نمیکند ‎‎



نظرات شما عزیزان:

♥NADIA♥
ساعت12:26---2 دی 1393
بیا وبم حتمـــــا پست جدیدمو بخون

♥NADIA♥
ساعت14:57---4 آذر 1393
☄هــــی
فلانــــــــــــــــــــــــ ـــــی…
عاشقـــــــانه های مــــرا
بـــه خـــــودت نگیـــــر،
مخـــــاطب مــــن،
معشـــــوقـــه ایــست
کـــه وجـــودش را
به دنیـــــایی نمیـــــدهــــم…☄


reza
ساعت11:36---28 آبان 1393
چه اشتباه بزرگیست !

تـلــخ کردن زندگیمان
برای کسی که در دوری ما
شیرینترین لحظات زندگیش را سپری می کند


عاشق تنها
ساعت18:55---26 آبان 1393
من کوچک ترازآنم که بانویت باشم

تو مردی کن وآقایم باش

دوست دارم آقای مهربونم



دستهایم را تا ابرها بالا برده ای

و ابرها را تا چشمهایم پایین

عشق را در کجای دلم

پنهان کرده ای که

هیچ دستی به آن نمیرسد



نازنین
ساعت10:11---26 آبان 1393
لایکککککککککککک..
خیلی قشنگ بود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 25 آبان 1393برچسب:,ساعت 11:21 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com